عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 25 آبان 1400
بازدید : 191
نویسنده : msnag

مقدار قرص ترامادول کل روزانه قرص متادون حاصل از جدول بالا را تقسیم قرص متادون کنید تا برنامه قرص کلونازپام تعیین دوز مورد نظر را نشان قرص آلپرازولام دهد (یعنی برای تجویز هر ۸ ساعت شربت متادون مقدار کل روزانه این قرص روزانه را به ۳ تقسیم قرص ویاگرا کنید.

قرص متادون چیست ؟

این قرص داروی مخدر صنعتی است که غالباً به عنوان داروی نگهدارنده برای مهار اعتیاد به هروئین و دیگر مواد مخدر افیونی به کار می‌رود.

قرص کلونازپام زیرا ممکن است قرص ویاگرا منجر به مرگ قرص ترامادول بیمار شود. افرادی که با تجویز پزشک اقدام به مصرف این قرص کرده‌اند باید از جویدن و خرد کردن این دارو قرص آلپرازولام خودداری کنند.

از جدیدترین روش های درمان و ترک قرص متادون می توانیم به ایمپلنت نالتروکسان، اشاره کنیم که علاوه بر ترک باعث حفظ حالت پایداری بیمار و جلوگیری از شربت متادون لغزش مصرف کننده می شود.

بیماران کلیه و کبد، افرادی که فشار خون پایین دارند، بیماران تنفسی و کسانی که بیماری های روحی بر اثر مصرف مواد مخدر دارند به هیچ عنوان نباید از این قرص استفاده کنند


خرید قرص آلپرازولام

نا گفته نماند مصرف خود سرانه قیمت قرص آلپرازولام بدون نظر پزشک می تواند باعث توهم بینایی و سندروم خوردن شبانه شود.

قرص کلونازپام درصورت بروز هریک از علایم نادر ولی جدیِ زیر، بیمار باید قیمت قرص آلپرازولام را قطع کند و با پزشک خود مشورت بگیرد:

فردی که دچار سندروم خوردن شبانه قرص ویاگرا می شود، نیمه شب شربت متادون از خواب بیدار شده غذا می خورد اما صبح هرگز به یاد نمی آورد قرص ترامادول که چنین کاری را کرده و به مرور دچار اضافه وزن و مشکلات قرص آلپرازولام متابولیک می شود.

توجه مهم: اگر بیمار، قیمت قرص آلپرازولام خود را فراموش کند، به‌محض یادآوری، باید آن را مصرف کند و اگر زمان به یاد آوردن نزدیک نوبت بعدی باشد، باید نوبت بعدی را حذف کند و سپس به برنامهٔ داروییِ منظم خود بازگردد.

این امر موجب وابستگی به این حس خوب مصنوعی می‌شود و فرد تمایل به مصرف بیشتر و بیشتر این دارو خواهد داشت تا زمانی که دیگر بدون آن حس خوشی را تجربه نخواهد کرد و در این حالت کاملا به آن اعتیاد پیدا کرده است.


آیا باعث ریزش مو و یا اعتیاد آور خرید قرص ویاگرا ایرانی است ؟

سلول های سرطانی با سرعت زیادی تکثیر می شوند. از طرف دیگر تقسیم سلولی در مناطقی مانند پیاز مو نیز با سرعت بالایی انجام قرص متادون می شود.

داروهای ضد انعقاد خون و رقیق قرص ویاگرا کننده خون که معمولا در شربت متادون بیماری های خرید قرص آلپرازولام خارجی قلبی و برای جلوگیری از سکته مغزی و حمله قلبی مصرف می شوند ، می توانند باعث ریزش مو شوند .

اما در برخی موارد که قرص آلپرازولام برای نابودی برخی از تومورهای مغزی یا تومورهای مخچه به کار می رود، در یک تا دو درصد امکان رویش مجدد موها وجود ندارد.

قرص کلونازپام در نتیجه در دوره ی شیمی درمانی قرص ترامادول ریزش مو در سر و همچنین بدن با سرعت بالایی اتفاق می افتد. یا اینکه موهای رشد کرده کیفیت خوبی ندارند.

آلپرازولام و دلایل ریزش مو ، مصرف برخی از داروهاست . خوشبختانه بعد از اتمام دوره ی شیمی درمانی موها مجددا رشد می کنند.

اغلب مردم به این مورد هیچ توجهی ندارند و زمانی که دچار ریزش مو می شوند به هیچ قرص کلونازپام سبحان برای چیست عنوان به داروهای مصرفی خود شک قرص متادون نمی کنند .

داروهای قرص ویاگرا شیمی قرص آلپرازولام چون ( قرص آلپرازولام ) درمانی شربت متادون به گونه ای ساخته شده اند که بیشترین تاثیر را روی سلول های پُرتکثیر داشته باشند.


قرص ویاگرا چیست خرید اینترنتی قرص ترامادول۱۰۰ برای زود انزالی ؟

قرص ویاگرا را دقیقاً همانطور که برای شما تجویز شده مصرف کنید. تمام دستورالعمل های روی برچسب نسخه خود را دنبال کنید.

دلیل محبوبیت این دارو عوارض نسبتا کم، سهولت استفاده و کارکرد مناسب آن در رابطه جنسی است. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه رابطه جنسی کلیک کنید.

با تحریک جنسی، نیتریک اکسید قرص ترامادول توسط سیستم عصبی در بافت نعوظ کننده آلت جنسی آزاد می شود. نیتریک اکسید، آنزیمی را که تولید سیکلیک گوانوزین مونوفسفات پیغام بر (cGMP) می کند، تحریک می کند.

از دیگر عوارض جانبی و کمتر شایع قرص آلپرازولام مصرف قرص سیلدنافیل، نعوظ طولانی مدت است. خرید اینترنتی قرص متادون خارجی 40 آلت برخی از افراد حتی ساعت ها پس از مصرف دارو هم قرص ویاگرا در حالت نعوظ باقی می ماند. در صورت تداوم این حالت امکان اینکه به آلت تناسلی آسیب وارد شود وجود قرص متادون دارد.

ویاگرا اصل برای رسیدن به نعوظ کمک می کند، اما به تحریک طبیعی متکی است. این، و دیگر قرص کلونازپام مهارکننده های PDE5 ، در هنگامی که نعوظ شربت متادون اتفاق نمی افتد از روابط جنسی پشتیبانی می کند.

مهارکننده های PDE5 روند طبیعی انزال را افزایش می دهند و جریان خون را به آلت تناسلی در شرایط تحریک جنسی افزایش می دهد.

ماده فعال در قیمت ویاگرا (سیلدنافیل)، سیلدنافیل قرص آلپرازولام سیترات است که به عنوان یک مهارکننده PDE5 شناخته شده است.


دز های مصرف این قرص مهم است 

قرص ویاگرا در سه دوز مصرف می‌شود :

۲۵ میلیگرم: وقتی که دوز شروع ۵۰ میلی گرم خیلی موثر نشان دهد، بهتر است دوز به ۲۵ میلی گرم کاهش متادون داده شود.

یک دوز شروع ۲۵ میلی گرم در قرص ترامادول بیماران بالای ۶۵ سال، بیماران شربت متادون با اختلال کبدی (مانند سیروز) و بیماران با اختلال کلیوی شدید در نظر گرفته می شود. زیرا تجویز VIAGRA در این بیماران منجر به افزایش سطح پلاسما می شود.

در بیماران تحت درمان با مهارکننده های قوی CYP3A4 (به عنوان مثال، کتوکونازول ، ایتراکونازول یا ساکویناویر) یا اریترومایسین، دوز شروع ۲۵ میلی گرم در نظر قرص متادون گرفته می شود.

ممکن است عارضه جانبی جدی قرص ویاگرا یا همان سیلدنافیل داشته باشید.و همچنین در دمای اتاقی به دور از گرما و رطوبت، نگهداری شود.

در حین قرص کلونازپام فعالیت جنسی ، اگر سرگیجه قرص آلپرازولام یا حالت تهوع پیدا کردید، یا درد، بی حسی یا سوزن سوزن شدن در قفسه سینه، بازوها، گردن یا فک خود داشتید، سریعاً بایستید و با پزشک خود تماس بگیرید.

قرص ویاگرا ۵۰ میلیگرم: این دوز برای شروع اولین مصرف قرص توصیه می‌گردد.

داده های بالینی نشان داده است قرص ترامادول که مصرف همزمان با ساکویناویر یا اریترومایسین میزان پلاسما سیلدنافیل را حدود ۳ برابر افزایش می دهد.

۱۰۰ میلیگرم: مصرف این دوز زمانی توصیه می‌شود که دوز ۵۰ میلی گرم کافی نبوده یا تاثیر آن کمتر از ۴ ساعت دوام داشته باشد.


موارد منع مصرف این شربت

به طور کلی متوجه شدیم که شربت متادون یک شبه مخدر اعتیادآور و خطرناک است. شربت یا شربت نباید همراه با غذاها یا داروهای حاوی الکل مصرف شوند.

از این رو قصد داریم تا در این مقاله قرص ویاگرا به بررسی نشانه های اعتیاد به این شربت و شناخت افراد مبتلا به سوء قرص ترامادول مصرف شربت متادون بپردازیم تا بتوانیم هر چه زودتر به درمان و نجات زندگی آنها کمک کنیم.

مصرف این شربت بدون تجویز پزشک به شدت اعتیاد آور بوده و این روزها شاهد گسترش سوء مصرف جوانان قرص کلونازپام به داروی اعتیادآور این قرص متادون شربت هستیم.


خرید شربت متادون اصل

خرید این شربت با تاثیری که قرص ترامادول بر گیرنده های اوپیوئیدی مغز دارد، عملکردی همچون مرفین و هروئین دارد و به همین جهت است که قدرت اعتیادزایی و وابستگی زیادی دارد.

خرید شربت متادون یک شبه مخدر قرص آلپرازولام بسیار قوی می باشد و به دلیل وابستگی شدیدی که ایجاد می کند درمانی بسیار سخت تر از ترک هروئین و ترک تریاک خواهد داشت.

قرص کلونازپام این روش درمان نه تنها کمکی قرص ویاگرا به بیماران و مصرف کنندگان نمی کند بلکه تنها نوع مخدر مصرفی آنها را تغییر می دهد و در این روش هیچ گونه ترک و درمانی صورت نمی گیرد.

خرید متادون ارزان هم مستقیما توسط بیماران استفاده می شود و هم متاسفانه در بسیاری از مراکز درمان اعتیاد از آن به عنوان نگهدارنده برای ترک هروئین و ترک تریاک استفاده می کنند که باید بدایند

نیمه عمر این شبه مخدر طولانی از سایر مخدرها می باشد و جالب است بدانید ۵ الی ۱۰ گرم آن معادل ۷ الی ۸ گرم تریاک قرص ترامادول و ۲ الی ۳ گرم هروئین می باشد.


عوارض استفاده از این شربت

از این رو علائم ظاهری و تغییرات رفتاری اولین نشانه‌هایی هستند که می‌توانند به ما در تشخیص و شناسایی افراد مبتلا به سوء مصرف شربت متادون و یا هر ماده مخدر قرص متادون دیگری کمک کنند.

قرص کلونازپام بیماران وابسته به این شبه مخدر به دلیل عدم توانایی در انتخاب درست کلمات برای جمله بندی خود از قرص ویاگرا برقراری ارتباط قرص ترامادول های کلامی فراری هستند.

اکثر بیماران اعتیاد به این شربت در حرف زدن دچار مشکل هستند، اینگونه افراد با سرعت بسیار پایین و از روی بی حوصلگی حرف می زنند . یکی دیگر از نشانه های بارز مصرف این شبه مخدر، کاهش قدرت قرص آلپرازولام تکلم است.

شربت متادون اصل را زمانی که با آن ها هم صحبت می شوید دوست دارند زودتر مکالمه را به پایان برسانند و به دنبال قطع جملات هستند.


قیمت شربت متادون ارزان

یکی از نکات مهمی که در این خصوص باید توجه ویژه ای به آن داشته باشید این است که بیماران اعتیادی که برای درمان خود از این شربت استفاده می کنند بسیار بیشتر در خطر ایجاد وابستگی هستند قرص ویاگرا چرا که در گذشته نیز به مخدری وابسته بوده اند.

قرص کلونازپام این شربت تاثیرات بسیار مخربی بر سیستم عصبی و خلق و خو بیمار دارد و بنابر دلایل گفته شده استفاده از این شربت برای ترک اعتیاد اصلا مجاز نیست، بهتر است بدانید که قیمت شربت متادون در بیش از یک سوم مرگ و میرهای ناشی از مصرف مخدر نقش دارد.

ایمپلنت نالتروکسان یکی از خدمات ارائه شده در ترک اعتیاد دوباره می باشد که تحت نظر پزشک جراح، طی بی حسی قرص ترامادول موضعی در دیواره تحتانی شکم قرار می گیرد و ماندگاری شربت متادون اصل بیش از ۶ ماه دارد و در صفحه ایمپلنت نالتروکسان به معرفی کامل آن قرص متادون پرداخته ایم.

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که این شربت کاملا اعتیاد آور است و اثراتی روانی و جسمانی که بر بدن وارد می کند قرص آلپرازولام بسیار شدیدتر از سایر مخدرها می باشد.

قرص کلونازپام معمولا افرادی که در دام اعتیاد مصرف مواد مخدر گرفتار می‌شوند، ابتدا بیماری خود را انکار می‌کنند و تمایلی به گرفتن تست قرص ویاگرا اعتیاد ندارند

از بارزترین نشانه های ظاهری اعتیاد به قیمت متادون می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.


قرص ترامادول چیست؟

قرص ترامادول مانند مورفین عمل می‌کند، در مغز به گیرنده‌های اپیوئیدی متصل و باعث ایجاد تسکین می‌شود، ولی برخلاف ماده مورفین باعث هوشیاری شربت متادون و در نتیجه فعالیت بیشتر می‌شود.

قرص کلونازپام را باید با دقت زیاد و در کوتاه مدت مصرف کرد؛ بسیاری از دانشمندان معتقدند مصرف طولانی مدت این دارو باعث عفونت‌های شدید معده و یا حتی سرطان دستگاه گوارش می‌شود.

خرید قرص ترامادول که یک داروی  اپیویید است با نام‌های تجاری پیرالژین ، بایومادول ، ترامادل ، ترامد و ترامال به بازار قرص ویاگرا عرضه قرص آلپرازولام شده و یک داروی ضد درد است که برای تسکین دردهای متوسط تا شدید تجویز می‌شود.

این دارو توسط شرکت آلمانی گروننتال Grünenthal در دهه ۱۹۷۰ با نام تجاری ترامال Tramal ساخته شد. گروننتال در سال‌های بعد حق تولید قرص ترامادول را به شرکت‌های متعددی در سراسر دنیا قرص متادون واگذار کرد.

بسیاری از مراجعین به کلینیک ترک اعتیاد آکسون همین شربت متادون سرخوشی و هوشیاری دلیل مصرف خود اعلام کردند.

قرص کلونازپام به احتمال زیاد یکی از دلایل گرایش قرص ویاگرا مصرف‌کنندگان به مصرف این مخدر همین ویژگی است.


عوارض این قرص چیست ؟

کلینیک ترک اعتیاد دی با بیش از ۲۰ سال سابقه در ترک قرص ترامادول و ترک داروهای اعتیادآور قرص کلونازپام با انجام سم زدایی فوق سریع اولین و تنها مرکز تخصصی ترک اعتیاد با مجوز بخش بستری از قرص آلپرازولام وزارت بهداشت قرص ویاگرا می باشد که قرص ترامادول خدمات خود را بصورت شبانه روزی حتی در ایام تعطیل به هموطنان عزیز ارایه می دهد.

خرید ترامادول هیدروکلراید (tramadol hydrochloride) یک شربت متادون آنالژزیک (ضددرد) اوپیوئیدی است که از سال ۱۹۷۷ در دسترس قرار دارد. که برای آزادسازی فوری، و برای آزادسازی اصلاح شده در زمان طولانی‌تر طراحی شده‌اند. محصولات برای تجویز از راه رکتال نیز در دسترس هستند.

برای ترک قرص ترامادول بیمار می بایست تحت نظر متخصص روانپزشکی و تیم تخصصی باشد و مراقبت های ویژه از او انجام شود.

در سال ۲۰۱۶، ترامادول، به‌تنهایی یا در ترکیب قرص آلپرازولام با پاراستامول، در محصولات مورد مصرف خوراکی و قرص متادون تزریقی تقریبا ۹۰ کمپانی شربت متادون موجود بود. فرمولاسیون‌های خوراکی شامل مواردی قرص کلونازپام هستند


قیمت خرید قرص ترامادول ۱۰۰ و ۲۰۰

علاوه قرص ویاگرا بر خطر آسیب زدن به جنین در حال رشد، می تواند قرص متادون منجر به بروز عوارض جانبی خطرناکی در نوزادان شود. قرص ترامادول نیز به شیر مادر وارد می شود، پس به هنگام مصرف آن، شیر ندهید.

زود انزالی یکی از رایج ترین اختلالات جنسی مردان است شربت متادون بسیاری از افراد به اشتباه از قرص ترامادول برای درمان زود انزالی استفاده می کنند در حالیکه از اثار مخرب آن نا آگاه هستند.

قرص کلونازپام این قرص ممکن است قرص آلپرازولام باعث آسیب به جنین در حال رشد شود. اگر زن هستید، به پزشک خود اجازه دهید بداند که آیا شما باردار هستید یا خیر.

درمان های زیادی برای زود انزالی وجود دارد مانند درمان های موضعی کرم ها ، اسپری ها و روش های درمانی دارویی معتبر. لذا برای درمان زودانزالی، به خصوص بدون تجویز پزشک، به دلیل اعتیاد آور بودن این قرص ؛ قرص متادون مصرف آن توصیه قرص ویاگرا نمی شود.

اگر زمانی که مصرف قرص ترامادول می کنید باردار شوید شربت متادون فوری به پزشک خود بگویید.

قیمت قرص کلونازپام

قیمت کلونازپام بسیاری از مصرف‌کنندگان این قرص در جلسات مشاوره از ما می‌پرسند که آیا این قرص اعتیاد‌آور است؟ بله، در صورت مصرف بیش از حد این قرص یا مصرف مداوم دارو در طولانی مدت قرص کلونازپام به شدت اعتیادآور است و ایجاد وابستگی می‌کند.

در صورت مصرف طولانی مدت قیمت کلونازپام قطع ناگهانی این قرص می تواند منجر به تشنج شود و در صورت قرص ترامادول تشخیص پزشک برای ترک این قرص لازم است به تدریج و در طول یک الی دو ماه قرص ویاگرا به آهستگی دارو کاهش پیدا کند.

قرص کلونازپام به دلیل اثرات آرام‌بخش این قرص در بدن، ممکن است افراد برای بهتر شدن حال خود و بدون توجه به دوز تجویز شده توسط پزشک، اقدام به مصرف بیش از حد دارو کنند که در نهایت منجر به اعتیاد قیمت قرص کلونازپام می‌شود.

متاسفانه اغلب مصرف‌کنندگان قیمت کلونازپام پیش از مصرف آن اطلاعی از اعتیادآور بودن این قرص متادون نداشته‌اند.


خرید قرص کلونازپام

کلونوپین یک نام تجاری برای داروی خرید کلونازپام است. این قرص ، بهترین قرص خواب‌آور و آرام‌بخش بوده و از دسته بنزودیازپین‌ها است که بر نحوه عملکرد مواد شیمیایی مغز تأثیر می‌گذارند.

-احساس عدم تمرکز، حرکات قرص ترامادول غیرطبیعی چشم ها شربت متادون فراموشکاری نیز می تواند با مصرف این قرص بروز کند که می توانید در مورد آنها با پزشک خود مشورت نمایید.

افرادی که از خرید قرص کلونازپام استفاده قرص ویاگرا می‌کنند، گاهی از نظر جسمی و روانی به این قرص اعتیاد پیدا می‌کنند.

همچنین این قرص به کاهش اضطراب کمک می‌کند، می‌تواند اختلالات تشنج را درمان کند و ممکن است برای درمان اختلالات هراس نیز مورد استفاده قرار گیرد.

-در صورت بارداری، مشکل تنفسی، اختلال کبدی یا کلیوی یا سابقه ی بیماری های اعصاب و روان مانند افسردگی، وسواس و سایر بیماری ها و اختلالات پزشک خود را مطلع قرص متادون نمایید.


خرید قرص متادون اصل

خرید این قرص با تاثیری که بر گیرنده های اوپیوئیدی مغز دارد، عملکردی همچون مرفین و هروئین دارد و به همین قرص آلپرازولام جهت است که قدرت اعتیادزایی و وابستگی زیادی دارد.

خرید قرص متادون یک شبه مخدر بسیار قوی می باشد و به دلیل وابستگی شدیدی که ایجاد می کند درمانی بسیار سخت قرص ویاگرا تر از ترک هروئین و ترک تریاک قرص متادون خواهد داشت.

قرص کلونازپام این روش درمان نه تنها کمکی قرص ترامادول به بیماران و مصرف کنندگان نمی کند بلکه تنها نوع مخدر مصرفی آنها را تغییر می دهد و در این روش هیچ گونه ترک و درمانی صورت نمی گیرد.

خرید متادون ارزان هم مستقیما توسط بیماران استفاده می شود و هم متاسفانه در بسیاری از مراکز درمان اعتیاد از آن به عنوان نگهدارنده برای ترک هروئین و ترک تریاک استفاده می کنند که باید بدایند

نیمه عمر این شبه مخدر طولانی از سایر مخدرها می باشد و جالب شربت متادون است بدانید ۵ الی ۱۰ گرم آن معادل ۷ الی ۸ گرم تریاک قرص ویاگرا و ۲ الی ۳ گرم هروئین قرص متادون می باشد.


تاریخ : یک شنبه 23 آبان 1400
بازدید : 196
نویسنده : msnag

شناخت ساعات مختلف شبانه روز خیلی ساعات دعا نویسی در علوم غریبه مهم و تاثیر گذار است یعنی اینکه بدانیم کدام استخاره قرآن کریم ساعت و زمان برای چه ذکر های مجرب کاری مناسب است. ساعات دعا نویسی شخصی که برای امری دعایی مینویسد استخاره قرآن اگر دعای سود سرشار در کسب و کار این کار را در ساعت مناسب انجام ندهد چه بسا نتیجه معکوس حاصل میگردد .

استخاره یعنی طلب خیر از خدا کردن. رجبعلی خیاط یعنی پروردگارا من حیرانم و نمی دانم این کار، مورد رضایت توست استخاره با قرآن امام جعفر صادق یا نه، تو خود استغفار امام علی رضای خویش را برایم پیش آور

یکشنبه:  از زمان ساعات دعا نویسی طلوع آفتاب به ساعت شمس دعا طلاق معروف است و سعد اکبر بوده و برای نوشتن دعا در مورد رجبعلی خیاط محبت و زبان بند مناسب است.

تکنیک مهم در ساعت دعا و طلسم نویسی

بدین ترتیب در هر روز ساعات دعا نویسی طلوع آفتاب ابتدای ساعت اول است و وقت چاشت(ضحى) ابتدای ساعت چهارم و اذان ظهر دقیقا ابتدای ساعت هفتم هر روز است و نماز عصر ابتدای ساعت دهم دعای حاجات ذکر های مجرب مهم و بزرگ و نماز مغرب ابتدای ساعت اول شب است و نیمه شب شرعی ابتدای ساعت هفتم شب می باشد.

قمر در عقرب نباشد این ایام در تقویم های نجومی

روز مخصوص باطل سحر روز چهارشنبه است هیچگاه در شب مخصوصا به هنگام غروب دعا و طلسم ننویسید که موجب بلا و ختم برای خانه دار شدن نزاع و جنگ میشود

شنبه: ساعت اول یعنی یک ساعت قبل از طلوع افتاب ساعت زحل است

موضوع ساعات دعا نویسی را اینگونه میشکافم :فرض را بر این میگذاریم شما پیش یک نفر به ساعت دعا نویسی اصطلاح دعا نویس رفتید و برای تحکیم زندگی خود دعای مهر محبت گرفتید تا همسر استخاره قرآن شما با شما بهتر رفتار کند و شما را دوست بدارد اگر شخص استخاره قرآن کریم نگارنده استغفار امام علی دعا بدون توجه یا در اثر ناآگاهی دعای بیخوابی شبانه طالع فرد رجبعلی خیاط را حساب نکند روزهای نحس را در نظر نگیرد

ساعات سعد و نحس در نوشتن دعا
برای جلوگیری از این گونه اشتباهات حتما به یک استاد خبره یا اگر قابل بدانید شخص بنده مراجعه کنید.

شما برای ارتباط با بنده می توانید به دعای دفع بی خوابی و گریه کودک بنده مراجعه کنید.انشالاه که به حول و قوه الهی مشکلات تمام مسلمین رفع شود.

یکشنبه ساعات دعا نویسی : ساعت اول یعنی یک ساعت قبل از طلوع افتاب ساعت شمس است که سعد اکبر است و برای نوشتن دعا های محبت وزبان بند (عقداللسان) خوب است
یکی از اصحاب امام صادق استخاره قرآن از ایشان نقل می‌کند دعای دفع نحسی مجرب که ایشان فرمود: هر دعایی که پیش از آن حمد خدا نباشد، نیمه است و پی بریده است، حمد خدا باید و سپس ستایش او.

حضرت فرمود: بار خدایا! تویی آغاز و پیش از تو چیزی نیست و تویی انجام و پس از تو چیزی نیست ساعات دعا نویسی تویی آشکارا ذکرهای مجرب – کاملترین مجموعه ذکرهای مجرب و فرازتر از ذکر های مجرب تو چیزی نیست و تویی نهان و استغفار امام علی در برابر تو چیزی نه و تویی دعای شیخ بهایی عزیز و حکمت دار (اصول کافی، ج ۶، ص ۱۱۵.)

ذکر های خاص و مجرب

ساعات سعد و نحس را ملاحظه ننمایید و نیز بر اساس طبع فرد دعا ننویسد اینگونه دعا نتنها باعث معکوس شدن ساعات دعا نویسی نتیجه دعا یعنی جدایی بین دو نفر میشود بلکه اگر نگارنده دعا یا مراجعه استخاره قرآن کننده بدون دانش اسم های اعظم خداوند را بسوزانند گرفتاری و عذاب دامان آنها را میگیرد.

سه شنبه: مانند ذکر های مجرب سایر موارد داستان های واقعی رجبعلی خیاط بالا از زمان طلوع آفتاب به ساعت مریخ معروف بوده و اصطلاح آن نحس اصغر است و برای طلسم جدایی و دشمنی کاربرد دارد.

بار الها، تو خوب معبود و خوب پروردگاری هستی و من بد پرورش یافته ای هستم تو خوب مولایی هستی و من بد بنده ای، تو خوب مالکی هستی و من بد مملوکی، چه بسیار گناهی که مرتکب شدم و تو عفو نمودی و چه بسیار جرم هایی که از من سر زد و تو از آن گذشتی، چه بسیار خطاها کردم،

بند ۶: بار خدایا ! از ذکر های مجرب تو آمرزش میطلبم از هر گناهی که در شب و روزم، اعضا و جوارحم را در آن گناه خسته کردم و ساعات دعا نویسی خود را در پرده ی پوشش خویش، از بندگانت پنهان کردم، در حالی که پرده ی حفظی جز پوشش استخاره قرآن کریم تو استخاره قرآن نیست؛ پس بر محمد و آل محمد درود فرست و این گونه گناهانم را بیامرز ای بهترین آمرزندگان!

ساعات سعد و نحس دعا نویسی

بند ۷: بار خدایا ! از تو آمرزش میطلبم از هر گناهی که دشمنانم با آن درپی آبروریزی من بودند و تو نقشه ی آنها رجبعلی خیاط را از من برگرداندی و کمکشان نکردی که مرا مفتضح کنند؛ گویا من دوست توام که مرا یاری کردی .

بند ۸: بار خدایا ! از تو آمرزش میطلبم از هر گناهی که در آن توبه ی خویش را تقدیم به تو کردم،
پس حمد و سپاس ازان توست ای مولای استغفار امام علی من ! از تو درخواست میکنم ای خدا! همانطوری که اینگونه گناه را دردنیا مستور و پنهان ساختی، در قیامت نیز مرا رسوا نکنی ای بهترین رحم کنندگان!

بند ۱۳: بار خدایا ! از ساعات دعا نویسی تو آمرزش میطلبم برای هر گناهی که تعجیل عقوبت را قبل از پایان ذکر های مجرب یافتن گناه توقع داشتم ولی مهلتم دادی استخاره قرآن و پرده ی پوشش رابر من افکندی و با این همه از هیچ کوششی در هتک آن فروگذار نکردم؛ پس محمد و آل محمد درود فرست و این گونه گناهانم را بیامرز ای بهترین آمرزندگان!

ساعات نوشتن طلسم و دعا نویسی

یکی از شرایط مهم در انجام طلسم و دعا نویسی و نتیجه گیری از آن مربوط به آگاهی از این ساعات میباشد. به عنوان مثال روز دعای مهر و محبت های هفته و سیارات منسوب به آن ها چنین اند.

بند ۱۵: با خدایا ! از تو آمرزش میطلبم برای هر گناهی که هلاک را به دنبال می آورد، یا بلا را فرود می آورد، یا شماتت دشمنان استغفار امام علی را در پی می آورد، یا پرده را میدرد، یا قطرات آسمان را حبس میکند؛ پس بر محمد و آل محمد درود فرست و اینگونه گناهانم را بیامرز ای بهترین آمرزندگان!

بند ۱۲: بار خدایا ! از تو آمرزش میطلبم برای هر گناهی که آن را فراموش کرده ام ولی تو آنرا شمرده ای، و آن را سبک شمرده ام و تو آن را نوشته ای، و آشکارا آن را مرتکب شده ام و تو آنرا پوشانده ای و اگر استخاره قرآن کریم از آن توبه میکردم حتماً می آمرزیدی؛ پس بر محمد و آل محمد درود فرست و این گونه گناهم را بیامرز ای بهترین آمرزندگان!

بند ۱۴: با خدایا از تو آمرزش میطلبم از هر گناهی که رحمتت را از من باز میدارد، یا عذابت را بر من فرود می­آورد ساعات دعا نویسی یا مرا از کرامتت محروم میسازد، یا نعمتت را از من زایل میسازد؛ پس بر محمد آل محمد درود فرست و این گونه گناهانم را بر من بیامرز ای بهترین آمرزندگان!

بند ۱: بار خدایا ! تو را حمد رجبعلی خیاط میگویم که به یاری تو موفق به ثناگوئیت شدم، و به سبب فساد ذکر های مجرب نیت و ضعف یقینم استخاره قرآن کریم اقرار میکنم که ناتوانم که تو را آنطور که مستحق و سزاوار هستی مدح کنم

استخاره قرآن کریم

پیام ذکر «الحمدلله» این است که با رسیدن به نعمتی مغرور نشده و نعمت را از جانب او بدانیم، در این صورت نه تنها نعمت باقی می‎ماند، بلکه فزونی می‎یابد.

کاملترین مجموعه ذکرهای مجرب
معنای ذکر «لا حول و لاقوّه الا بالله» این است که تمام قدرت‎ها به دست خداست و حلاّل همه مشکلات اوست.

امام رضا (ع) فرمود: ساعات دعا نویسی هر کس پس از نماز صبح صد بار بگوید: «بسم الله الرحمن الرحیم، لا حول و لا قوه الا بالله العلی العظیم»؛ به دعای رفع گردن درد اسم اعظم خدا از سیاهی چشم به سفیدی آن نزدیک‌تر استغفار امام علی شده و به راستی که در ذکرهای مجرب – کاملترین مجموعه ذکرهای مجرب مدار اسم اعظم قرار گرفته است. (سفینه البحار، ج ۱، ص ۶۶۱)

برآورده شدن حاجت
امام صادق(ع) فرمودند: کسی که دعا می‌کند و در پایان می‌گوید «ماشا الله، لاحول و لا قوه الا بالله» حاجتش برآورده استخاره قرآن شود. (ثواب الاعمال، ص ۲۳)

از رسول خدا (ص) روایت ذکر های مجرب شده‌است دعا طلاق که فرمودند: گفتن ذکر «لا حول ولا قوه الا بالله العلی العظیم» دارویی است که نود و نه بیماری را بهبود می‌بخشد که آسان‌ترین آنها اندوه است

ذکر مجرب

و معنای رجبعلی خیاط این کلمه چنین راز صفت های استخاره قرآن کریم خداوند است: هیچ ذکرهای مجرب – کاملترین مجموعه ذکرهای مجرب حرکت و نیرویی جز به سبب و خواست خدا ساعات دعا نویسی پدید نیامد. (مستدرک الوسائل، ج ۱، ص ۳۹۶ )

یکی از اصحاب امام صادق (ع) از دعای بیخوابی شبانه ایشان نقل می‌کند که ایشان فرمود: هر دعایی که پیش از آن استغفار امام علی حمد خدا نباشد، نیمه استخاره قرآن است و پی بریده است، حمد خدا باید و سپس ستایش.

اگر این معنی را باور کرده و با تمام ذکرهای مجرب – کاملترین مجموعه ذکرهای مجرب وجود به در خانه او برویم و حالتی شبیه حالت غریق در دریا پیدا کنیم، که جز قدرت خداوند به هیچ چیز دیگر فکر نکنیم، خداوند ما را کفایت خواهد کرد.

کسی که همواره به یاد خدا باشد، خداوند همنشین و جلیس او خواهد بود چنان که در حدیث قدسی به حضرت دعای مهر و محبت موسی (ع) فرمود: ای موسی؛ من همنشین کسی هستم رجبعلی خیاط که مرا یاد کند، موسی سؤال کرد: روزی که هیچ پناهی نیست جز پناه تو چه کسی در پناه تو خواهد بود.

دوشنبه: ساعات دعا نویسی اول یعنی یک ساعت قبل از طلوع افتاب ساعت قمر است که سعداصغر است و نیز برای نوشتن دعا و طلسمات محبت دعای افزایش فروش و کاسبی وزبان بند به کار میرود

استخاره قرآن

بلكه واقعاً نيز راهنما و راهگشا به سوى خيرات است و اين حقيقتى است كه در روايات اسلامى وارد شده، و ما استخاره قرآن کریم خود بارها و بارها آزموده ايم كه استخاره ها گوئى معجزه مى كند.

استخاره، نه تنها انسان ذکر های مجرب را از حال تحيّر و استخاره قرآن کریم سرگردانى - كه بدترين حالات است و مايه تلف شدن استغفار امام علی وقت و نيروى اوست - نجات مى بخشد، و او را با اراده و تصميم رجبعلی خیاط قوى و گام هاى استوار به سوى مقصد به حركت وا مى دارد

بايد انسان بعد از استخاره - با شرايطى كه در بالا گفته شد - ترديد نكند و به دنبال آن به راه بيفتد و از خدا خير و صلاح خويش استخاره قرآن را بطلبد و بر ذات پاك او توكّل كند، و مطمئن باشد نتيجه خواهد گرفت.

استخاره با قرآن امام جعفر صادق

1ـ استخاره منحصر به جايى است كه مثبت يا استخاره قرآن کریم منفى بودن كار بر انسان روشن نباشد، و با تفكّر و انديشه، و حتّى استخاره قرآن کریم با مشورت كردن با افراد خبره و صاحب ساعات دعا نویسی نظر نيز روشن نشود؛ اين جا، جاى استخاره است و در غير اين صورت استخاره كردن، اشتباه است.

گاه انسان براى كارى استخاره مى كند و مطابق آن، به سوى آن كار مى رود و ظاهراً نتيجه اى نمى گيرد؛ امّا بعد از ماه ها، يا سال ها، رمز عجيب آن استخاره را درمى يابد. به هر حال، استخاره را با پيشگويى نبايد اشتباه گرفت؛ بلكه استخاره خير و صلاح كار را از طريق درخواست از خداوند استخاره قرآن به انسان نشان مى دهد.

2ـ از استخاره هاى مكرّر در استخاره قرآن کریم يك چيز بايد پرهيز كرد (مگر اين كه فاصله قابل توجّهى بشود و يا رجبعلی خیاط اين استغفار امام علی كه شرايط تغيير كند.) در استخاره هاى مكرّر، همان استخاره اوّل معتبر است و بقيّه اعتبارى ندارد.

شرایط استخاره با قرآن

در رابطه با شرایط و زمان استخاره با قرآن احادیث و نظرات متعددی وجود دارد اما رعایت موارد زیر از سوی علمای ذکر های مجرب دینی و برخی بزرگان اسلام تاکید شده است:

همچنین بهتر است که قبل از استخاره سه بار سوره ی اخلاص (قل هو الله احد) را بخواند و سپس سه ساعات دعا نویسی مرتبه صلوات بر محمد و ال محمد بفرستد و سپس نیت کرده و دعای مخصوصا استخاره را نیز قرائت رجبعلی خیاط کند و به انچه استخاره قرآن که مایل است استخاره کند، پسندیده تر آنست استغفار امام علی که با وضو استخاره قرآن کریم و روبه قبله باشد چنان که گویا نماز به جا می آورد.

رجبعلی خیاط و داستان های واقعی آن

ولی مرا مؤاخذه نکردی و چه بسیار بدی ها که عمداً مرتکب شدم و تو از آن درگذشتی و چه بسیار لغزش ها که از من سر استغفار امام علی زد و از آن چشم پوشی نمودی، و مرا بر غفلتم مأخذه نکردی! اینک این منم که به خود ظلم کرده ام و به گناهم اقرار و به خطاهایم اعتراف دارم.

بند ۹: بار خدایا ! از تو آمرزش میطلبم از هر گناهی که با صرف وقت و تأمل برای انجام آن، شب را به بیداری گذراندم تا توانستم مرتکب شوم،ولی صبح که شد در زیّ صالحین به سوی تو گام برداشتم ساعات دعا نویسی در حالی که خلاف رضایتت را در درون خود پنهان کرده بودم ای پروردگار عالمیان ! پس بر محمد و آلش درود ذکر فوق العاده مجرب فرست و این گونه گناهم را بیامرز ای بهترین آمرزندگان!

پس ای آمرزنده گناهان! از تو میخواهم که گناهانم را ببخشی و از لغزش هایم درگذری، پس به نیکی اجابت کن که استخاره قرآن کریم تو سزاوار اجابت و اهل تقوا و آمرزشی

نوشتن طلسم و دعا نویسی اصولی موارد بالاتر به عنوان طلسم محبت و عشق و زبان بند به کار رفته و استفاده می‌شود.

استغفار امام علی

جمعه: ساعت اول یعنی ساعات دعا نویسی یک ساعت قبل دعا محبت و عشق | آیه قرآنی و دعا عشق و محبت از طلوع افتاب ساعت زهره است که سعد اکبر است است و نیز برای نوشتن دعا و طلسمات ذکر های مجرب محبت و زبان بند به ساعات دعا نوشتن در شب کار میرود

همه ثناها مخصوص خداوندی است که پیروز و غالب است، همه ثناها مخصوص خداوندی است که دانا به نهان و آشکار استخاره قرآن کریم همه وصیت نامه شهید مصطفی صدرزاده چیز است، همه رجبعلی خیاط ثناها مخصوص داستان ازدواج رجبعلی خیاط و زن آتشین خداوندی است استخاره قرآن که مالک و تواناست، همه ثناها ذکرهای مجرب – کاملترین مجموعه ذکرهای مجرب مخصوص خداوندی است که مردگان را زنده نموده و زندگان را می‌میراند و او بر هر چیزی تواناست. (ثواب الاعمال، ص ۳۲۹)

ساعات دعا نویسی بیان ساعات و ایامی که می بایست باطل سحری در آن زمان انجام شود

پنج شنبه: ساعت اول ساعات دعا نویسی یعنی یک ساعت قبل از طلوع افتاب استغفار حضرت علی قبل از خواب pdf ساعت مشتری است که سعد اکبر است است و نیز برای نوشتن دعا و طلسمات محبت و زبان بند به کار میرود

سه شنبه: ساعت اول یعنی یک ساعت قبل از طلوع افتاب ساعت مریخ است که نحس اصغر است و برای نوشتن دعا و طلسمات دشمنی و جدائی به کار میرود


تاریخ : شنبه 22 آبان 1400
بازدید : 178
نویسنده : msnag

برای ذهن رهایی از افکار وسواسی فرقی ندارد که افکار به نفع یا ضرر ماست ذهن و‌مغز ما هر چه را که به آن فکر کنیم و‌باور داشته باشیم انجام میدهند.

لاغری با ذهن : برخی به دنبال افزایش وزن درمان استرس و بیشتر این ترک تنبلی تعداد دنبال راه حلی برای کاهش وزن خود هستند .

ترک تنبلی ذهن انسان بسیار قدرتمند و ‌تواناست به صورتی که میتواند هرچه را که ما به آن فکر میکنیم و‌باور داریم را برای ما عملی چاقی صورت سازد

لاغری با ذهن قدرتمند

وقتی ترک تنبلی از خودتان انتظارات عجیب و غریب دارید و می‌خواهید کارها را به بهترین نحو انجام دهید، در حالی که شاید توانایی لاغری با ذهن و مهارت های لازم را ندارید، بهترین دلیل برای تنبلی فراهم درمان استرس می‌شود چاقی صورت و مدام به بهانه این که من هنوز آماده نیستم، انجام آن کار را به تأخیر می اندازید و این مصداق بارز تنبلی محسوب می‌شود.

فکر کنم متوجه اهمیت شناخت علل تنبلی شده اید همانند طبیب باید ریشه آن را بدانیم تا در زمان مناسب بتوانیم دوای متناسب با آن را تجویز کنیم یعنی بتوانیم مقابله خوبی با علت تنبلی داشته باشیم.

پس تفاوت تنبلی و اهمال کاری دقیقاً همین جاست که در تنبلی شما اصلاً کاری انجام نمی‌دهید و فعالیتی ندارید ترک تنبلی ولی در اهمال کاری رهایی از افکار وسواسی ممکن است کاری انجام دهید، اما کاری که در آن زمان سودی برای شما ندارد.

اولین قدم برای درمان و دوری از تنبلی شناخت لاغری با ذهن علل آن است که تا شناخت از دلایل تنبلی حاصل نشود مبارزه با تنبلی نیز به سختی پیش میرود.

تنبلی چیست ؟

یک سوال؟ چقدر در زندگیتان به آدم درمان استرس هایی برخورد کرده اید که همیشه کارهایشان را به تعویق می‌اندازند و یا رهایی از افکار وسواسی در آخرین لحظات، آنها را چاقی صورت انجام می‌دهند و هرگز هم نتیجه مطلوب را نمی‌گیرند؟

کانون خرد ماندگار ایران : بخش درمانی : گنجاندن سالاد چاقی صورت کاهو و جوانہ گندم در وعده‌های غذایی بہ ویژه وعده شام تاثیر زیادی برافزایش نشاط و شادابی صورت و پر شدن و چاق بہ نظر رسیدن رهایی از افکار وسواسی آن دارد.

وسواس و افکار مزاحم یک فشار فکری است درمان استرس برای ادامه یک فکر یا یک عمل که فرد به غیر منطقی بودن آن واقف است اما قادر به توقف آن نیست .

وسواس را می توان یک ایده ترک تنبلی فکر، تصور، احساس یا حرکت مکرر یا مضردانست که با احساس اجبار و وعلاقه به مقاومت در برابر آن همراه است. بیمار متوجه غیرعادى و نابهنجار بودن رفتار خود است.

رهایی از افکار وسواسی | روان شناسان لاغری با ذهن وسواس را نوعى بیمارى از سرى نِوروزهاى شدید رهایی از افکار وسواسی مى ‏دانند که تعادل روانى و رفتارى را از بیمار سلب می کند و او را در سازگارى با محیط دچار اشکال چاقی صورت مى ‏سازد .

اگر شما برای کارهایتان از ترک تنبلی خودتان علاقه نشان نمی‌دهید و مرتباً آن ها را به آینده موکول می‌کنید و احتمالاً انجامشان نمی‌دهید، با عرض معذرت یک انسان تنبل هستید! اکثر محققان هم بر این باور هستند که عدم فعالیت بدنی، به معنای تنبلی است.

استرس چیست ؟

پزشک یا متخصص بهداشت روان رهایی از افکار وسواسی می تواند اختلال ASD را تشخیص دهد. آنها سوالاتی در مورد رویداد آسیب زا و علائم فردی درمان استرس می پرسند.

• تعرض جنسی یا تجاوز جنسی، یا خشونت چاقی صورت خانوادگی

ترک تنبلی ابتلا به بیماری لاعلاج

• زنده ماندن پس از یک آسیب مغزی شدید

درمان استرس و اضطراب شدید – روشهای درمان استرس و اضطراب شدید – دکتر آل یاسین

متخصص مراقبتهای بهداشتی معمولا ASD را در صورتی که یک فرد ۹ علامت یا بیشتر ASD را طی یک ماه از وقوع حادثه بروز دهد تشخیص می دهد.

• داشتن سابقه از سایر اختلالات بهداشت روانی

• داشتن سن کمتر از ۴۰ سال

برای تشخیص ASD، متخصص درمان استرس مراقبتهای چاقی صورت بهداشتی لاغری با ذهن نیز سایر علل احتمالی از جمله موارد زیر را بررسی

• مونث بودن

لاغری با ذهن را یاد بگیرید !

وسواس فکری ممکن است چندین درمان استرس اثر کوتاه‌مدت لاغری با ذهن از جمله عدم توانایی شخص در کار کردن به‌ اپلیکیشن لاغری با ذهن رایگان عنوان فرد مفیدی در جامعه ایجاد مشکلات در مدرسه یا محل کار، ایجاد مشکل در حفظ دوستی چاقی صورت یا روابط عاشقانه رهایی از افکار وسواسی را به‌دنبال داشته باشد.

ترک تنبلی اگر انجام یک کار زمان زیادی را برای تکمیل کردن می‌طلبد، برای خود نقاطی را مشخص کنید که با رسیدن به آن‌ها به خود استراحت بدهید.

رهایی از افکار وسواسی  یعنی یک کار بزرگ را به کار‌های کوچک‌تر تقسیم‌بندی کنید تا با انجام هر قسمت، هم فکر شما به آرامش برسد و هم بتوانید به امور دیگر زندگی خود نیز رسیدگی کنید.

گاهی اوقات وسواس فکری ناشی از یک کار نیمه‌تمام با قدرت زیادی ذهن شما را تسخیر می‌کند و نمی‌توانید از فکر آن رها برای درمان استرس چه بخوریم شوید.

رهایی از افکار وسواسی برای مثال ممکن است یک فصل از کتاب را مرور نکرده باشید، برای سفر پیش‌رو برنامه‌ریزی نکرده درمان استرس باشید، به کسی که علاقه دارید، احساس خود را ابراز نکرده باشید یا ظرف‌های دیروز را نشسته باشید.

ترک تنبلی اگر در زندگی خود هدف و مأموریت مشخصی داشته باشید، احساس پوچ بودن زندگی به شما دست نمی‌دهد و کمتر تحت تأثیر افکار لاغری با ذهن مزاحم یا افراد منفی قرار می‌گیرید. علاوه بر این، داشتن هدف سبب چاقی صورت می‌شود که در برابر وسواس فکری مقاومت بیشتری داشته باشید و تعادل خود را حفظ کرده و دچار انحراف نشوید.

لاغری سریع با ذهن و رفع استرس و وسواس

تصور کنید یک میز از غذاهای رنگارنگ رو به روی شما چیده شده، اما شما هیچ میلی به خوردن آن غذاها ندارید و زود سیر می‌شوید. رهایی از افکار وسواسی یا حتی شاید هیچ کدامشان را نخورید!

لاغری با ذهن : به این روش تصویر سازی ذهن در لاغری گویند. جهت تصویر سازی یا تمرکز اکثراً، از روش شمارش اعداد استفاده می‌کنند. به عنوان مثال، از ۰ تا ۵۰ بشمارید. هر کدام از این اعداد را با یک شکل و یک رنگ متفاوت ببینید.

ترک تنبلی کم کم از این تصور خارج و با افکاری مثبت به لاغر شدن خود کمک کنید. اگر این روش لاغری با نیروی ذهن را به دلایل تنبلی و بی انگیزگی درستی درمان استرس انجام لاغری با ذهن دهید، شاید بتواند چیزی در حدود یک تا دو کیلو در هفته از وزن شما چاقی صورت را کم کند.

زمانی که به عدد صفر رسیدید، فضایی را برای خود تصور کنید که دوست دارید همیشه در آنجا باشید. حال خود را در این فضای دلنشین رهایی از افکار وسواسی با همان اندامی که می‌پسندید ببینید. همان اندامی است که سالها آرزویش را داشتید.

لاغری با ذهن : این تمرین تنها چند دقیقه از وقت شما را خواهد گرفت. بنابراین از انجام دادن آن چشم پوشی نکنید. تصویر سازی ذهن در واقع نقشه‌ای است که ذهن ناخودآگاه ما طبق همان نقشه پیش می‌رود.

اختلال استرس و اضطراب شدید

درمان استرس و اضطراب شدید – روشهای درمان استرس و اضطراب شدید – دکتر آل یاسین

ترک تنبلی علائمی که پس از رهایی از افکار وسواسی این مدت زمان ظاهر می شوند یا بیش از یک ماه طول می کشند قوی ترین قرص چاقی صورت بدون بازگشت ممکن است نشان دهنده بروز اختلال PTSD باشد.

• سایر اختلالات روانی

• مصرف مواد

• بیماریهای پزشکی زمینه ای

روش درمان استرس و اضطراب شدید

راهکار هایی برای ترک تنبلی

خود من شاید تا چند وقت پیش به این موضوع شک داشتم و فکر می‌کردم می‌توان اطرافیان نه چندان خوب هم درمان استرس داشت و همچنان لاغری با ذهن خوب ماند! اما تأثیر این جمله به گونه ای برایم ثابت شد که دیگر چاقی صورت از این فکرها نکنم!

ترک تنبلی فکر نمی‌کنم کسی باشد ترک تنبلی که بگوید این جمله در او صدق ندارد چون واقعاً بعید است. رهایی از افکار وسواسی وقتی بیشترین زمانتان را با گروهی بگذرانید که مذهبی باشند، ناخودآگاه و به مرور زمان عقاید شما هم به سمت خرید اینترنتی کتاب رهایی از افکار وسواسی آنها کشیده می‌شود و شما هم به فردی مذهبی تبدیل می‌شوید.

برای ذهن فرقی ندارد که افکار به نفع یا ضرر ماست. ذهن و مغز ، هر آنچه که ما به آن عادت داریم و به آن فکر می کنیم را پیش می گیرد. برخی از افراد را در اطرافمان می بینیم که اضافه وزن دارند و خیلی از راه های لاغر شدن را امتحان کرده اند.

لاغری با ذهن : آیا می دانید مشکل از چیست؟ ذهن این افراد به چاق شدن عادت کرده و یاد گرفته که باید کارهایی را درمان استرس انجام دهد و لاغری با ذهن تکرار کند، که نتیجه آن منجربه چاقی و اضافه وزن می‌شود. رهایی از افکار وسواسی اما همین افراد می‌توانند به سادگی لاغری با نیروی ذهن را تجربه کنند.

رهایی از افکار وسواسی

روانکاوان رهایی از افکار وسواسی نیز وسواس را نوعى غریزه واخورده و ناخودآگاه معرفى مى ‏کنند و آن را حالتى مى ‏دانند که در آن، فکر، میل، یا لاغری با ذهن عقیده‏ اى خاص، که بیشتراوقات اشتباه است آدمى را اسیر خود مى ‏کند

آنچنان که اختیار و اراده را از او سلب می کند و بیمار را وامى ‏دارد که حتى رفتارى را برخلاف میل و خواسته ‏اش انجام دهد و بیمار هرچند به بیهودگى کار یا افکار خود آگاه است اما نمى ‏تواند از قید آن رهایى یابد.

ترک تنبلی قبل از آنکه به سراغ درمان وسواس برویم بهتر چاقی صورت است انواع وسواس را بشناسیم .

جوانہ گندم بہ دلیل داشتن ویتامین E و گروه ویتامین‌های B میتواند تاثیر زیادی در آبرسانی و افزایش آب میان‌بافتی صورت داشتہ باشد.

علاوه بر تهیہ رهایی از افکار وسواسی سالاد جوانہ گندم می‌توانید پودر تهیہ شده از جوانه گندم را با ماست ترکیب کنید و بعد از خوردن یڪ وعده غذایی ۲ قاشق از آن را بخورید.

توجہ داشتہ باشید که مصرف بیشتر پودر جوانہ گندم و ماست بعد از غذا میتواند بہ چاقی دیگر نقاط بدن کمک کند بنابراین درمان استرس اگر میخواهید تنها صورت‌تان چاق شود بہ خوردن حداکثر ۲ قاشق جوانہ ‌گندم و ماست بعد از یک وعده غذایی اکتفا کنید.

ترک تنبلی پس همه ی انسان ها میتوانند تنها با ذهن خود لاغری با ذهن که یک‌ چیز خدادادی هست به تمام چیزهایی که علاقه مند چاقی صورت هستند برسند

حال سوال اینجاست پس چرا افراد بسیاری هستند که آرزوها و‌هدف هایی دارند که رسیدن به آن‌را محال میدانند؟

یکی از مهم ترین رهایی از افکار وسواسی اهداف جهان امروز که تعداد قابل ملاحظه ای از انسان ها درگیر آن هستند تناسب اندام است.

لاغری

درمان استرس | عامل استرس یا تنش زا، عاملی لاغری با ذهن است که میتواند بعنوان محرک عمل کرده و باعث ابتلای شما به استرس شود.

استرس احساس تحت فشار بودن است، درحالیکه تنش زا عاملی است که در ما باعث بوجود آمدن استرس میشود و در محیط زندگی ما قرار دارد.

بعنوان مثال صداها، افراد ناخوشایند و کسانیکه رهایی از افکار وسواسی از آنها بدمان میآید، افزایش سرعت ماشین یا حتی بیرون رفتن از خانه همه درمان استرس میتوانند چاقی صورت تنش زا باشند. عموما(همیشه نه) هرچه بیشتر ما با عامل استرس یا تنش زا مواجه شویم، بیشتر احساس استرس مینماییم.

بخشی از واکنش ما در برابر استرس جسمی بوده و بر وضعیت جسمانی ما تاثیر میگذارد. زمانیکه ما با یک تهدید یا خطر مواجه لاغری با ذهن میشویم، بدنمان موادی را آزاد میکند که به ما قدرت محافظت (حالا یا فرار با بیشترین سرعت و یا مبارزه با بیشترین توان) از خودمان را میدهد.

درمان استرس | بعنوان مثال هنگامیکه شما در خانه هستید و زلزله رخ میدهد، با بیشتر شدن سطح این مواد شیمیایی بدن شما رهایی از افکار وسواسی سریعتر از همیشه عمل کرده و شما میتوانید با سریعتر بیرون رفتن و یا بیرون بردن خانوادهتان، جان خود و خانوادهتان را نجات دهید.

افکار وسواسی

ترک تنبلی اما زمانی که سر صحبت آنها می نشینیم، می گویند که با اینکه این همه تلاش کردند یا به نتیجه دلخواهی نرسیدند یا کاهش وزن آنها چاقی صورت موقتی بوده و بعد از چند وقت دوباره با افزایش وزن روبه‌رو شده‌اند.

تناسب اندام و‌لاغری نیز جزو همان اهدافی است که هر شخص میتواند با ذهن خود آن را به دست بیاورد، اما باید مراحل و نکات و‌روش رسیدن رهایی از افکار وسواسی به هدف را بدانید و با به کارگیری آن نصف بیشتر مسیر لاغری و تناسب اندام را طی خواهید کرد و‌دیگر کاهش وزن جزو کارهای سخت برایتان به حساب نمیاید!

ما در این مقاله راه رسیدن به ذهنی که میتواند بدون ورزش و‌رژیم‌های سخت وزن شما را کاهش بدهد را آموزش داده ایم و نظرات اشخاصی که این روش را امتحان کرده اند و‌به اندام ایده آل و‌کاهش وزن آسان رسیدن لاغری با ذهن را برای شما بازگو کردیم .

تصویر سازی ذهن در لاغری

ترک تنبلی جالب است بدانید که، بدن از طریق ذهن قابل کنترل است، فقط کافیست  هر آنچه می‌خواهید را تجسم کنید. به طور مثال، برای لاغر شدن باید در ذهن، خود را لاغر و با اندامی ایده آل در نظر بگیرید.

گاهی اوقات انتخاب کارهای خیلی بزرگ باعث می‌شود ما تبدیل به فرد تنبلی شویم. کارهای بزرگ سختی های زیادی به همراه دارند لاغری با ذهن و ما هم که حس و حال انجام کار بزرگ را نداریم! بنابر این خیلی راحت دست از کار می‌کشیم و عقب نشینی می‌کنیم و به همین سادگی تبدیل به یک فرد تنبل می‌شویم.

ترک تنبلی برعکس، اگر اطرافیان شما همه اهل خوش گذرانی و کارهای نه چندان جالب باشند، کم کم شما هم شبیه رهایی از افکار وسواسی به آنها خواهید شد. در چاقی صورت این مورد شک نکنید.

‎بجنگ یا دررو واکنش سیستم عصبی بدن ما به یک واقعه استرس زا است. در این واکنش بدن ما مواد شیمیایی کورتیزول، آدرنالین و نورآدرنالین بیشتری تولید کرده که باعث افزایش ضربان قلب درمان استرس محمک شدن ماهیچه ها، عرق کردن و افزایش سطح هوشیاری شده و همه اینها به ما برای محافظت از لاغری با ذهن خودمان در موقعیت های خطرناک کمک میکند


تاریخ : جمعه 21 آبان 1400
بازدید : 179
نویسنده : msnag

جفت روحی به افرادی گفته میشود که در سطحی عمیق تر در زندگیمان با آنها ارتباط داریم و معمولاً در سطوح بالاتر جفت روحی جهان آفرینش درگروه روحی ما بوده اند.

تمام افراد، فارغ از اینکه چه کاراکتر شخصیتی ای دارند، به دنبال جذب خود هستند تا کنارش به آرامش برسند. در ادامه به برسی چهار خواب بینی مرحله تضمینی که، برای جذب جفت معنوی و روحانی روحی خود باید طی کنید می پردازیم.

جن عاشق

از لحاظ معنوی جن عاشق جفتهای روحی نقش بزرگی در پیشرفت شما ایفا میکنند. شما حتی میتوانید در طول زندگی چند جفت روحی داشته باشید.

هدف ما از انجام هرکاری در زندگی، رسیدن به سحر شدن حال خوبتر، آرامش بیشتر و احساس رضایت بیشتر است.

ما تا زمانیکه انرژی هایمان به تعادل برسند همزمان با جفتهای روحی خود، بارها تناسخ میکنیم و به زمین می آییم

باطل کردن چشم زخم این مطلب مهم نباید مورد غفلت باشد که شیطان و جن مطابق نظر قرآن کریم بر مومنان تسلط ندارند  جن عاشق دعا ترک مشروب خواری بلکه روش باطل کردن چشم زخم بر کافران است که می توانند به صورت کامل مسلط شوند، افراد بی دینی که شرعیات را رعایت نمی کنند:

در این داستان که در سوره بقره آمده به خوبی تبیین و تحلیل می‌گردد که سحر و جادو قابل تعلیم جفت روحی و آموزش است جزوه پیام هایی از فرشتگان کارکردهای باطل کردن چشم زخم بسیاری دارد و می‌تواند امری مثبت و سازنده و یا منفی و زیان‌بار باشد.

این ارتباطات برای رشد ما بوجود می آیند تا با یادگیری درسهای مهم در طول زندگی، بتوانیم روابط کارمایی که در طول جفت روحی زندگی های ایمپلنت گذشته ما را با جفت روحیمان پیوند زده را جن به تعادل برسانیم.

دلیلی که جفتهای روحی همدیگر را ملاقات میکنند، قانون کارماست.

نشانه های جفت روحی

اگر این سطح معنوی از استادی حاضر نباشد پس آنها قادر به مقابله با وزن کارمای منفی شان نخواهند بود چون این جن انرژی کارمایی روش باطل کردن چشم زخم توسط حضور روح قُل شان، تقویت خواهد شد.

این ازدواج روح و هر جن عاشق دوی جنبه های مونث و مذکر وجود واقعی ما – ضمیر واقعی و ضمیر معنوی سرسخت ما – است.

هر یک از ما باید یاد بگیریم که جفت روحی این الگوهای منفی ها را در درون خودمان – در مبنای فلزی (جسمانی) – ضمیر بشری تغییر دهیم تهذیب نفس تا این الگوها بتوانند درون ضمیر الهی و واقعی ما به طلایی تبدیل شوند. این ازدواج کیمیاگرانه است.

عامل منحصر بفرد یکسان که به دو قلوهای روحی قدرت معنوی فوق العاده و طرح هویتی هویت شان را می بخشد، می تواند به همین ترتیب تقویت الگوهای منفی و مثبت آنها را سبب شود.

نامه به فرشته جفت روحی

بلکه یکی تناسخ پیدا کرده و دیگری درسطوح روش باطل کردن چشم زخم بالاتر میماند و نیمه خود جن عاشق را یاری میکند. جفت روحی معمولاً این یکی شدن، در زندگی های آخر افراد بینگ رخ خواهد داد تا بتوانند که این روند را در نهایت با هم کامل کنند.

شعله های دو قلو باید به یک جن سطح معین از استادی معنوی و فهم معنوی از یکی بودن در درون ضمیرهای شخصی و فردی خودشان، قبل از یکی شدن با هم، برسند.

در نهایت وقتی دو نیمه به رشد سحر و جادو تعادل کافی رسیدند، با هم تناسخ میکنند و دوباره به هم میرسند و یکی میشوند.

ازدواج با جفت روحی

هر کدام از نیمه ها قبل از ملاقات با نیمه گمشده جن خود در یک زندگی، بارها و بارها تناسخ پیدا جن عاشق کرده و با جفت های روحی زیادی روش باطل کردن چشم زخم ملاقات میکند تا کارمای خود را به تعادل برساند.

همه ما تنها یک نیمه گمشده داریم. گفته شده که در ابتدای خلقت، هر کدام از روح ها به دو نیمه زنانه و مردانه (یین و یانگ) جفت روحی تقسیم جن و جنیان شدند و راه خودشان را برای رشد و تجربه در جهان های پایین تر پیش گرفتند. معمولاً نیمه ها همزمان با هم تناسخ پیدا نمیکنند.

جذب روح همراه

جن عاشق معمولاً نیمه ها همزمان با هم تناسخ پیدا نمیکنند. بلکه یکی تناسخ پیدا کرده و دیگری درسطوح بالاتر میماند و نیمه خود را یاری میکند.

همه ما تنها یک نیمه گمشده داریم. گفته شده که در ابتدای خلقت، هر کدام از روح ها به دو نیمه زنانه و مردانه (یین و یانگ) تقسیم روش باطل کردن چشم زخم شدند تهذیب نفس راه خودشان را برای رشد و تجربه در جهان های پایین تر پیش گرفتند.

در نهایت وقتی دو نیمه به رشد و جن تعادل کافی رسیدند، با هم تناسخ میکنند و دوباره به هم میرسند و جن عاشق یکی میشوند. معمولاً این یکی شدن، در زندگی های آخر افراد رخ خواهد داد تا بتوانند که این روند را در نهایت با هم کامل کنند.

هر کدام از نیمه ها قبل از ملاقات با نیمه گمشده خود در یک زندگی، بارها و بارها تناسخ پیدا کرده و با جفت های روحی زیادی ملاقات میکند تا کارمای خود را به تعادل برساند.

توصیه شده پیش از غذا خوردن و همچنین پیش از اینکه آب جوش روی زمین بریزید حتماً «بسم الله» بگویید تا شریک غذای شما جن در منزل | راهنمایی دقیق خارج کردن جن از منزل نشده و برکت غذایتان کم جفت روحی نکند. روش باطل کردن چشم زخم بی خوابی در شب وباقی ماندن بیش از حد در حمام وتوالت وکناره گیری دفع جن عاشق از انسان از دیگران وعدم تمرکز

جن 

جن عاشق اکراه مرد از خوابیدن در کنار جن عاشق همسرش وچنانچه همسرش جن بخواهد در کنارش بخوابد بسیار اذیت وناراحت میشود و هقته ها یا ماهها از نزدیکی با همسر خود دوری مینماید

از این آیه برخی معنای چشم زخم را برداشتند. اما عده‌ای دیگر آن را معنایی کنایی و شدت خشم تعبیر کرده‌اند.

باطل کردن چشم زخم تسلّط او تنها جفت روحی بر کسانی است که او را به سرپرستی خود برگزیده‌اند، و آنها که نسبت به او [= خدا] شرک دعا عشق و محبت می‌ورزند (و فرمان شیطان را جن عاشق به جای فرمان خدا، گردن می‌نهند). روش باطل کردن چشم زخم هنگامی که در مشکلات به برخی از این دعا نویسان غیر متشرع رجوع می شود

باید برای هر امری به اندازه ای که واقعا محتمل هست و واقعیت دارد سهم باز کرد. نمی توان هر مشکلی را از سحر دانست بلکه ابتدائا باید احتمالات اساسی را بررسی نمود. مشکلاتی که ناشی از جادوست حضور جن در منزل و خانه آثار خاص به خود را دارد.

حتی برخی گفته‌اند که این آیه جن عاشق دلالت جفت روحی باطل کردن چشم زخم بر تضاد رفتاری کفار دارد، یعنی از طرفی با چشم‌های خود به اعجاز نگاه می‌کنند وقتی که قرآن برای آن‌ها خوانده می‌شود مجذوب می‌شوند و پشت سر پیامبر می‌گویند که پیامبر مجنون است.

امروزه واقعا سحر و جادو بسیار استغفار امام علی کم شده است و بسیار نادر هستند افرادی که بتوانند در این مسیر جن های شیطانی پیش بروند، چون شرایط خاص عدد جفت روحی من چیست ؟ به خود را می طلبد.

ابطال چشم زخم

جن شخص از مسیر دین و دستور علما فاصله روش باطل کردن چشم زخم می گیرد این زمینه را برای خود فراهم می کند که در مشکلات باطل کردن چشم زخم بیشتری وارد شود، گاهی در منجلاب های بزرگتری جفت روحی افراد فرو می روند که به راحتی امکان خلاص شدن آنها وجود ندارد.

بعضی از ما در دیدگاه جن ها به شکل همزاد به نظر می رسیم و آنها به ما علاقه دارند و کمک زیادی به ما می کنند و علاقه بسیار جن زدگی | آشنایی با نشانه های کلی جن زدگی زیادی به جواهرات ما مخصوص جفت روحی انگشتر های نگین روش باطل کردن چشم زخم دار عقیق که روی آنها آیاتی جن عاشق از قرآن حک شده است دارند جن عاشق دختران مجردی که از جمع جن روش باطل کردن چشم زخم پسران اکراه دارند

روش باطل کردن چشم زخم

بیشتر جن ها خدمتگزار ارواح اولیا بوده و کمک حال انسان ها هستند اما خیلی دیگر از آنها مثل دیگر آدمیان اهل جن عاشق شیطنت هستند و اکثر آنها ضرری به دیگری نمی رساند و همچون ما درگیر این دنیا و تقدیر خود هستند.

در داستانی که قرآن درباره مردم بابل گزارش ابطال چشم زخم می‌کند به مسأله وجود سحر و تعلیم آن به کمک دو فرشته الهی به نام هاروت و ماروت اشاره می‌نماید.

قابلیت زندگی کردن را دارند و به خاطر همین است که جن به خانه و مسکن هیچ احتیاجی ندارد چراکه سرما و گرما ، و جفت روحی همچنین روش باطل کردن چشم زخم بوران بر جن تاثیری ندارد شهوت زیاد و بدون علت و نه برای همسر جن عاشق خود مبتلا شدن به عادت بد استمناء(خود ارضائی) حتی در متأهلین اکراه به همبستر شدن با همسر خود وعدم علاقه به آن

بنابراین باید گفت بین سختی و انحراف تفاوت بسیاری وجود دارد.انحراف مختص مومنین نمی باشد اما سختی ها برای آنها مقدر شده است.

نتیجه اینکه جنیان و شیاطین به هیچ وجه سلطه قهری و غیر ارادی و تصرف بر انسان نداشته جن عاشق و هر گونه جن و جنیان | آیا میدانید جایگاه جن و انسان کجاست ؟ انحرافی که از سوی آنها درباره انسان صورت می پذیرد

جفت روحی همراه با اختیار و اراده انسان می باشد ولی در اینکه برخی از سختی های زندگی روش باطل کردن چشم زخم انسان از طرف شیاطین است شکی نیست که جملگی برای امتحان و آزمایش ما است.

چرا که او[شیطان]، بر کسانی که ایمان دارند و بر پروردگارشان توکّل می‌کنند، تسلّطی ندارد.

در تفسیر این آیه توسط علامه جن عاشق طباطبایی آمده است:هر چند آیه به هر گونه دیوانگی و جنون ناشی از تماس با شیطان اشاره جفت روحی ندارد اما بر آن است که برخی از جنون ها می تواند از ناحیه شیطان باشد.

احساسی در زمان خواب که شخصی در کنارش خوابیده واحساسی همانند اینکه شخص دیگر بر روی جسمش خوابیده باشد همانند جریان هوا و یا صدای نقس کشیدن (بقول معروف بختک)

رفتار انسان در مقابل دیدن جن و عشق به ان

خانمها دربیداری ویادرخواب شخصی برهنه را میبینند در بیداری شاید این صحنه یک لحظه باشد اجنه عاشق و جن عاشق شیاطین با شنیدن کلمه مقدس «بسم الله» از محلی که در آن حضور دارند فرار می کند به خاطر همین است

متاسفانه شاهد این هستیم که آشنا نبودن برخی از مردم با راه های شرعی مقابله با همین محتملات ناچیز، سبب می شود جن دعای مهر و محبت که دست به دامان افراد شیادی شوند که حتی سواد جفت روحی خواندن و روش باطل کردن چشم زخم نوشتن درستی ندارند؛ چه رسد به اینکه دعا نویس باشند؟!.


تاریخ : سه شنبه 18 آبان 1400
بازدید : 168
نویسنده : msnag

از زمان های قدیم گفته شده بود که اگر آلت خود را زیر آب داغ بکشید و چند دقیقه نگه دارید بزرگتر دستگاه وکیوم می شود.

خرید دستگاه وکیوم برقی

ژل تیتان titan gel به لطف ترکیبات بیولوژیکی فعال شامل: اسیدهای هیالورونیک و سوسنیک، و همچنین عصاره های دیلدو طبیعی گل شاه دستگاه وکیوم پسند و میوه توت فرنگی وعصاره غدد قارچ گوانتام یک محصول کیر مصنوعی اورگانیک به شمار می آید که تاکنون گزارشی از بروز عوارض از آن گزارش نشده است

با سرج نام ژل تیتان titan gel در گوگل و وب سایت های فروشگاهی معروفی چون آمازون و ebay و بررسی تجربه اندام تناسلی تا چه سنی رشد میکند ؟ استفاده از ژل تیتان در بین کاربران این سایت ها و دین نظرات تجربه استفاده از ژل تیتان متوجه محبوبیت و استقبال گسترده از این محصول و درصد رضایت مندی بالا از تیتان ژل titan gel خواهید شد

میتوانید نوع ویبره دار شارزی را دیلدو که تو خالی دستگاه وکیوم هست را انتخاب کنید
مثلا میتوانید نوع توخالی را با کمربند تهیه کنید

خرید دیلدو

اگر تا به حال از ژل و کرم های زیادی استفاده کردید و نتیجه نگرفته اید به جرات میتونم بگم جواب اندام تناسلی تا چه سنی رشد میکند ؟ نیاز شما همین ژل تاخیری و افزایش نعوظ تیتان می باشد . با توجه به تولید و تبلیغ محصول و وارد شدن به ایران میتوان گفت دستگاه وکیوم خوشبختانه فعلا هنوز متخصصان کپی کار کشورمان این محصول را تولید نکردن پس به راحتی ژل اصلی را میتوانید تهیه کنید.

خرید ژل ایموشن قرمز تنگ کننده واژن محصولی دیلدو کاملا ایرانی محصولی دیگر ایرانی و رقیب ایموشن ژل تنگ کننده اینتی مکس می باشد که گاها بهتر عمل کرده است .

یک واشر وکیوم معمولاً در اطراف پایه آلت تناسلی قرار می گیرد تا به ماندن خون در آلت تناسلی و حفظ نعوظ طولانی تر منجر شود.

ژل تیتان

دستگاه وکیوم مردانه ، با ایجاد کشش و مکندگی بر روی آلت تناسلی باعث رشد طولی و قطر آن شده و با افزایش گردش خون در نواحی استفاده شده دستگاه وکیوم باعث درمان بسیاری از اختلالات جنسی از جمله زود انزالی و کوچکی آلت می شود .

این دستگاه مستقیما بر روی مویرگ ها و بافت های اسفنجی الت تناسلی شما تاثیر می گذارد و باعث جاری شدن خون در مویرگ های شما می شود و در نتیجه سرد مزاجی شما را بهبود می بخشد .

قبل از اینکه از دیلدو خود برای اولین بار خرید آلت مصنوعی استفاده کنید ، خودتان را روشن کنید با این کار معمولاً (چه با برخی از پورنوهای اخلاقی اخلاقی یا داستان های وابسته به عشق شهوانی رایگان خرید دیلدو ).

اندام تناسلی یا همان آلت تناسلی و یا همان دیلدو

کیر مصنوعی شما همیشه برای هر نوع نفوذ به محصولات جنسی قیمت دیلدو جنسی به روان کننده احتیاج دارید ، و این کیر مصنوعی به ویژه در مورد کچلی ها صدق می کند. روان کننده های پایه آب تقریباً برای همه افراد در هر شرایطی مفید هستند.

خون رگهای خونی موجود در آلت تناسلی شما را پر می کند و باعث تورم آنها می شود تا آلت تناسلی شما بزرگتر و سخت تر شود.

ممکن است در عرض چند هفته متوجه رشد سریع بدن و آلت تناسلی خود شوید و سپس چند ماه بدون رشد باقی مانده و دوباره تغییراتی احساس کنید.

بیشترین افزایش اندازه اندام تناسلی مردان بین ۱۲ تا ۱۶ سال است. آلت تناسلی اول شروع به رشد طولی و پس از آن رشد دیلدو سایز بزرگ عرضی می کند. تغییر در اندازه آلت تناسلی شما می تواند ناگهانی و سریع باشد.

آلت تناسلی

استفاده از این دستگاه برای بیماران دیابتی و افرادی که ضایعه نخایی دارند و به هر دلیلی از ناتوانی جنسی رنج میبرند دستگاه وکیوم توصیه می شود . همچنین وکیوم مردانه برای رفع شل شدگی آلت و خمیدگی و انحراف هم قابل استفاده می باشد.

پارچه ژله‌ای که رایج‌ کیر مصنوعی ترین ماده برای ساخت قیمت دیلدو حشفه در محصولات جنسی است. با این حال باید گفت که این ماده پس از استفاده مداوم رنگ و شکل فیزیکی نخستین خود را از دست می‌دهد.

الت مصنوعی یا همان دیلدو معمولا به صورت یک ماگ یا لیوان بزرگ هستند که در زبان انگلیسی به آنها (fleshlight) می گویند.

دستگاه وکیوم برقی مردانه

آلت مصنوعی یا همان دیلدو فقط کاری را انجام می دهند دستگاه وکیوم که شما به آنها وادار می شوید ، بنابراین انتخاب صحیح یکی از موارد ضروری است. کیر مصنوعی چیزی خیلی بزرگ بگیرید و به راحتی کارساز نخواهد بود.

این کپی برداری در جزئیات به حدی است که کیر مصنوعی حتی چین و چروک ها و لبه های واژن را عینا مطابق انواع شکل ظاهری واژن فرد مورد نظر می سازند.

کاری که این دستگاه انجام می دهد افزایش دیلدو تحویل درب منزل جریان خون به آلت تناسلی است تا به اندام تناسلی تا چه سنی رشد میکند ؟ شما در رسیدن به نعوظ یا حفظ نعوظ کمک کند تا بتوانید رابطه جنسی سالم تری داشته باشید.

کاری که دستگاه وکیوم مردانه انجام می دهد دستگاه وکیوم در واقعا برگرفته از همان روش سنتی قدیم است اما اصولی تر ، استاندارد تر و البته ایمن تر. عملکرد این دستگاه ها مشابه فرایند بادکش کردن می باشد.

ساده ( چسبان به سطوح صاف ) - ارزان دستگاه وکیوم ترین نوع
تو خالی ( خرید دستگاه وکیوم برقی مکمل ) - نام دیگر آن روکش میباشد
کمربندار ( دارای قابلیت اتصال ) - کیر مصنوعی معمولا برای رابطه های معکوس میباشد
برقی ( خرید ژل تیتان اصل ویبره دار ) - هم میتواند چسبان و هم شارژی

اندام تناسلی تا چه سنی رشد میکند ؟

آلت مصنوعی یکی از شگفتی های خرید دیلدو این است که آنها به اشکال و اندازه های هیچ انسانی ساخته نمی شوند کیر مصنوعی بنابراین می توانند دستگاه وکیوم بعد جدیدی را به زندگی جنسی شما وارد کنند (به معنای واقعی کلمه).

ژل تیتان برای درمان اندام تناسلی تا چه سنی رشد میکند ؟ اختلال نعوظ در بیماران دیلدو برقی دیابتی و یا هر شخصی که به هر دلیل دچار اختلال نعوظ شده است مفید و درمانگر می باشد

ژل تیتان علاوه بر افزایش سایر و افزایش قدرت نعوظ باعث افزایش مدت زمان رابطه زناشویی می گردد

ژل تیتان با ترکیبات ضد باکتری در پیشگیری از ابتلا به بیماری های قارچی مقاربتی نیز موثر می باشد

داشتن روحیه بسیار مهم است زیرا اگر احساس بی نظمی دستگاه وکیوم یا حواس پرتی می کنید ، نفوذ را دشوارتر می کند - و لذت بخشی دیلدو کمری کمتری دارد.

این ژل جریان خون به آلت تناسلی را بهبود می بخشد خرید دیلدو که یک عامل اصلی در بزرگ شدن آلت تناسلی مرد است. کیر مصنوعی آنزیم های ویژه ژل تیتان تأثیر مثبتی بر بافت آلت تناسلی مرد دارند و از این رو به + ۲۰٪ افزایش ضخامت آلت تناسلی مرد کمک می کنند.

مثلا نوع چسبان را از نوع شارژی اندام تناسلی تا چه سنی رشد میکند ؟ و کمربند دار تهیه کنید در این صورت شما زمانی که نخواستید میتوانید کمربند ان را جدا کنید و ویبره چسبان استفاده کنید و یا حتی ویبره که قابل تنظیم هست را تنظیم و یا خاموش کنید


تاریخ : دو شنبه 17 آبان 1400
بازدید : 180
نویسنده : msnag

پروتئین و الانتئین موجود در این محصول، باعث ایجاد قابلیت حجم‌دهندگی در آن شده‌است. این خاصیت روغن خراطین می‌تواند در حجم دادن به اندام‌های مختلف آقایان و خانم‌ها کاربرد داشته باشد.

آقایان از این قابلیت روغن خراطین برای افزایش حجم آلت تناسلی و همچنین عضلات مختلف خود مانند سینه، بازو و باسن استفاده می‌کنند. خانم‌ها نیز در اندام‌های مختلفی مانند سینه، باسن، لب و ... از فواید این روغن بهره می‌برند.

لازم به ذکر است افرادی که دارای پوست مستعد جوش و آکنه هستند، نیاز است قبل از مصرف با پزشک خود مشورت کنند. همچنین مکانیسم اثر روغن خراطین موقت است و حدود 6 ماه ماندگاری دارد، بنابراین برای حفظ اثرات آن باید مصرف روغن را تمدید کنید.

دوره استفاده از روغن خراطین زیما چقدر است؟
برای پاسخ دادن به این سؤال لازم است در مورد شرایط ژنتیکی و وضعیت جسمی شما بیشتر بدانیم. خراطین در واقع هر فردی بسته به نوع عارضه، هدفی که از استفاده از این محصول دارد و شرایط جسمی و ژنتیک خود، نتیجه متفاوتی از این محصول دریافت می‌کند. ما توصیه می‌کنیم در مورد این موضوع با کارشناسان متخصص و باتجربه حوزه روغن تراپی پوست و مو مشورت کنید.

مدت زمان تأثیر روغن خراطین
روغن‌های طبیعی به هیچ عنوان نمی‌توانند اثرگذاری شبیه به عمل‌های جراحی یا محصولات زیبایی کارخانه‌ای داشته باشند. یعنی دستیابی به اهداف شما از طریق استفاده کوتاه‌مدت از این نوع محصولات امکان‌پذیر نیست.

لیفت لب و گونه
یکی از کاربردهای این محصول که به مذاق خانم‌ها خوش آمده‌است، تأثیر آن بر زیبایی لب و گونه است. این محصول با خاصیت حجم‌دهی و سفت‌کنندگی خود لب و گونه را دچار تغییرات قابل‌توجهی می‌کند. درواقع شلی و کاهش حجم لب و گونه با استفاده مداوم از این محصول کاملاً برطرف می‌شود. بدین ترتیب فرم لب و گونه تغییر کرده و نوعی لیفت طبیعی بر روی آن اعمال می‌شود.

چاقی صورت
خیلی از خانم‌ها وقتی تصمیم به کاهش وزن می‌گیرند، نگران لاغر شدن بیش از اندازه صورتشان هستند. این محصول کمک می‌کند که حجم از دست رفته صورت برگردد. بدین ترتیب چاقی صورت یکی از کاربردهای این محصول به حساب می‌آید.

در عوض استفاده بلند مدت و منظم از روغن‌های طبیعی مانند خراطین، می‌تواند اثراتی نزدیک به فرآیندهای درمانی غیرطبیعی داشته باشد، بدون اینکه کوچکترین اثرات جانبی و آسیبی سلامت و زیبایی شما را تهدید کند.

در ضمن به هیچ عنوان نباید در صورت رسیدن به نتیجه دلخواه استفاده از این محصول را متوقف کنید، چرا که ممکن است نتایج به دست آمده از بین برود. در واقع اگر می‌خواهید ماندگاری نتایج استفاده از روغن خراطین را تضمین کنید، بهتر است آن را به برنامه روزانه مراقبت از پوست و موی خود اضافه کنید.

طرز استفاده از روغن خراطین
برای اینکه اثرگذاری روغن خراطین بیشتر شود، بهتر است آن را از روش زیر مورد استفاده قرار بدهید:

ناحیه مورد نظر را شسته و خشک کنید.
با استفاده از ماساژ دادن و یا قرار دادن یک حوله داغ، اندام مورد نظر را گرم کنید.
بسته به اندازه ناحیه تحت درمان، چند قطره روغن خراطین بر روی آن قرار دهید.
سپس به مدت ۵ دقیقه روغن را بر روی اندام مورد نظر ماساژ دهید.
حالا یک پارچه خیس را بر روی محل قرار بدهید.
توجه داشته باشید که برای اطمینان از اثربخشی لازم است این مراحل را ۲ بار در روز تکرار کنید.

قیمت روغن خراطین
قیمت روغن خراطین در مقایسه با کاربرد منحصر به فردی که در بزرگ کردن حجم عضلات و ارتقاء سلامت پوست دارد، مبلغ منصفانه‌ای است. به علاوه منبع استخراج این روغن در نوع خود، دلیلی برای ارزش بالا و نحوه قیمت‌گذاری آن می‌باشد.

سینه
برای افزایش حجم اندام‌های خود می‌توانید به جای استفاده از روش‌های پرهزینه و پرخطر از مواد طبیعی که سال‌هاست برای این منظور استفاده می‌شود، بهره ببرید. با روغن خراطین اصل می‌توانید در مدت‌زمان مشخصی نتایج مطلوبی را مشاهده کنید. این روش می‌تواند جایگزین بدون عارضه‌ای برای جراحی و پروتز سینه، فیلرها و حجم دهنده‌های شیمیایی باشد. استفاده از کرم‌ها و ژل‌های حجم دهنده عارضه‌های نامطبوعی چون تیره شدن و لک شدن، سوزش و خارش به مدت طولانی به همراه دارد، جراحی نیز درد، دوره نقاهت طولانی، هزینه و مشخص بودن جای جراحی را دارد. این در صورتی است که شما با استفاده از خواص روغن خراطین می‌توانید به صورت کاملاً طبیعی، بدون درد و عوارض، افزایش حجم سینه و فرم دهی به آن را تجربه کنید.

گونه
حفظ تقارن و زیبایی صورت برای بسیاری از افراد خصوصاً خانم‌ها اهمیت بالایی دارد. از این رو بسیاری برای بهبود آن اقدام به تزریق فیلر یا جراحی پروتز می‌کنند. این اقدامات ممکن است عوارض جبران‌ناپذیر و ناخوشایندی مانند تورم، کبودی، مشخص شدن جای جراحی و التهاب سلولی داشته باشد. امروزه می‌دانیم که بدون این عوارض نیز می‌توان به نتیجه دلخواه رسید.

شما به آسانی می‌توانید با استفاده از روغن طبیعی خراطین در دوره 60 تا 90 روز گونه‌های خود را به صورت نامحسوس و طبیعی برجسته‌تر از آنچه هست، کنید.

حجم و فرم دهی عضلات
متأسفانه ورزشکاران و افرادی که با مشکل سایز اندام‌های خود روبرو هستند، سراغ انواع ژل‌ها، آمپول‌ها و قرص‌های حجم دهنده‌ای می‌روند که در طولانی‌مدت عوارض نامطلوبی را برای سلامتی دارند. این روش‌ها دارای مواد هورمونی است که کل سیستم بدن را تحت تأثیر قرار داده و مضرات بالایی دارند.

شما می‌توانید برای افزایش حجم و فرم دهی آن‌ها از روغن خراطین اصل استفاده کنید. این روغن هیچ‌گونه عوارضی برای بدن نداشته و دارای اثرگذاری طبیعی است. همچنین می‌توان از آن برای یک یا چند عضله هم‌زمان نیز استفاده کرد. در واقع این روغن می‌تواند حجم نامحسوس عضلات برای کسانی که به صورت موازی فعالیت ورزشی دارند را به همراه داشته باشد.

رفع شلی و افتادگی اندام‌ها
این روغن علاوه بر اینکه به سینه و باسن شما حجم می‌دهد، آن را سفت نیز می‌کند. بنابراین می‌توان این محصول را در جهت رفع شلی و افتادگی اندام‌هایی مانند سینه و باسن در خانم‌ها مورد استفاده قرار داد. علت وجود این قابلیت در روغن خراطین نیز وجود همان پروتئین‌هایی مانند الانتئین می‌باشد.

افزایش جریان خون
روغن خراطین با مواد مغذی مفیدی که در خود دارد، موجب افزایش سطح خون‌رسانی در عضله و بافتی که روی آن ماساژ داده شده، می‌شود. همان‌طور که می‌دانید افزایش خون‌رسانی یعنی تغذیه بهتر و رشد بیشتر عضله. دلیل استفاده از این روغن برای ماساژ درمانی و برطرف کردن درد مفاصل و دردهای روماتیسمی نیز همین خاصیت است.

جوانسازی
چین‌وچروک‌ها، خط اخم، خط خنده و خط پیشانی و خطوط اطراف چشم از عوارض ناخوشایند افزایش سن است. روغن خراطین اصل می‌تواند به جوان‌سازی پوست صورت شما کمک کند. الانتئین موجود در این روغن برای پر شدن خطوط نامطلوب روی صورت و رفع چین و چروک آن تأثیر فوق‌العاده‌ای دارد. این خاصیت به حدی مؤثر است که از آن به عنوان ماده اولیه کرم‌های جوان‌کننده صورت استفاده می‌شود. علاوه بر آن این روغن باعث بهبود شرایط سلامتی پوست صورت مانند شفافیت و درخشندگی بیشتر، نرمی و لطافت پوست و رفع لک نیز می‌شود.

لب
همه ما نمونه‌هایی از تزریق لب‌های ناموفق که کاملاً غیرطبیعی هستند را دیده‌ایم. در سال‌های اخیر بسیاری از افراد مشهور، بازیگرها و حتی بانوان غیر معروف را دیده‌ایم که برای رهایی از لب‌های باریک خود به تزریق ژل و پرکننده‌های شیمیایی روی آورده‌اند. این روش‌ها نه تنها غیرطبیعی که در برخی موارد نازیبا و مضر نیز هستند. خطرات در کنار هزینه‌های بالایی که دارند این روش‌ها را مردود و منسوخ کرده است.

دیگر لزومی به استفاده از روش‌های پر ریسک برای حجم دادن به لب‌ها وجود ندارد، وقتی می‌توان با استفاده از خواص روغن خراطین آن‌ها را طبیعی و نچرال حجم دهید. شما می‌توانید با مصرف روزانه روغن خراطین به مدت 2 تا 3 ماه تأثیرات آن را روی لب‌های خود مشاهده کنید. لب‌های حجیم طبیعی را با روغن خراطین اصل تجربه کنید.


تاریخ : دو شنبه 17 آبان 1400
بازدید : 176
نویسنده : msnag

استيک آلكالاين | فناوری مورد استفاده در استیک آلکالاین اسمارت لایف، موجب تغیر سطح pH آب به سمت قلیائی شده که برای جلوگیری از اسیدی شدن بدن شما کاملا ضروری است.

خرید استيک آلكالاين

پیشنهاد خرید استیک آلکالاین پلاس می‌شود از دو استیک استفاده شود تا همواره آب آلکالاین شده آماده برای مصرف داشته باشید. یک استیک آلکالاین برای مصرف حدود 270 بطری 0.5 لیتری مناسب است.

به عنوان مثال آهن و فلزات در هنگام رژیم شوک دو‌ هفته ای اکسید شدن یا همان زنگ‌زدن فرسوده شده و خاصیت خود را از دست می‌دهند، در بدن انسان هم دقیقا همین اتفاق می‌افتد.

این محصول به عنوان یک مکمل غنی ساز آب آشامیدنی با افزودن مقادیر کافی از یون های هیدروژن و کلسیم به آب، سلامت استخوان ها، دندان ها را بهبود می بخشد.

به یاد داشته باشید +ORP به معنای چگونه بدن عضلانی بسازیم ؟ اکسید کنندگی و ORP - به معنای خاصیت آنتی‌اکسیدانی می‌باشد.

خرید استيک آلكالاين جالب است بدانید بسیاری از خوراکی‌های محبوب ما مثل قهوه، شیر، گوشت و... دارای خاصیت اکسیدکنندگی گوناگونی هستند، حال به راحتی می‌توان با بالاتر بردن خاصیت آنتی‌اکسیدانی آب آشامیدنی خود جلوی اکسید شدن و ایجاد فرسودگی و در نتیجه بیماری را گرفت.

PH چیست و چرا مقدار آن در آب مهم است؟

غلظت یون‌های هیدروژن در هر محصول نشان‌دهنده PH آن می‌باشد، اگر PH برای مثال از 7 به 8 تغییر یابد، به معنای آن است که 10 بار قلیایی‌تر شده است و اگر از 7 به 6 تغییر یابد یعنی 10 بار اسیدی‌تر شده است.

خرید استيک آلكالاين اگر در فکر خرید این محصول هستید بد نیست بدانید بطری 0.5 لیتری را 300 بار می‌توانید جدول کالری مواد غذایی استفاده کنید (30 دقیقه تا 2 ساعت) و بطری 1.5 لیتری 100 بار قابل استفاده است(بین 6 تا 8 ساعت). در صورتی که روزانه 6 تا 8 لیوان آب با استفاده از استیک آلکالاین مصرف کنید این محصول 3 ماه برایتان کارایی خواهد داشت. بعد از این زمان فقط کافی است استیک آلکالاین را با آب و سرکه بشویید تا آماده استفاده مجدد شود.

ناراحتی اعصاب و روان
مناسب ورزشکاران ( خنثی کردن اسید لاکتیک )
ترش کردن و رفلاکس معده
سوء هاضمه و یبوست
حذف نیترات و کلر رادیکال آزاد آب ( سرطان زا )
دیگر مزایای استفاده از استیک آلکالاین
 تغییر 10 برابری PH آب یا افزایش یک واحد مثبت.
افزایش خاصیت آنتی‌اکسیدانی آب و پیش‌گیری از اکسیده‌شدن بدن و بیماری‌ها.
رفع مشکلات گوارشی معده از جمله رفلاکس معده، سوزش معده.
ایجاد شادابی در پوست (آب رسانی بیشتر)، بالا بردن سطح انرژی در بدن و جلوگیری از افزایش وزن.

برای مثال PH نوشابه گازدار در حدود 5/2 است یعنی هزاران برابر اسیدی‌تر از آب خنثی است و برای خنثی کردن اثر یک لیوان از رژیم تضمینی چربی سوز  بدن نیاز به نوشیدن 32 لیوان آب با PH 7 است. بهتر است که بدانید که PH خون انسان تحت عوامل مختلفی خرید استيک آلكالاين از جمله غذا، نوشیدنی‌ها، استرس، بیماری، دارو و ورزش تغییر می‌کند و به سوی اسیدی‌تر شدن می‌رود.

حتی آب خنثی با PH 7 نیز بدن را اسیدی می‌کند زیرا PH طبیعی خون می‌بایستی 7.365 باشد و میحط اسیدی یکی از اساسی‌ترین عوامل برای ایجاد بیماری در بدن انسان می‌باشد. حال مصرف آب روش درست لاغر شدن با PH بالا کمک بسیار زیادی در حرکت به سمت سلامتی و کاهش و بهبود بیماری در بدن شما می‌نماید.

خواص استیک آلکالاین

چاقی متابولیک
ناراحتی کبدی
دیابت
ناراحتی کلیوی
اختلالات عصبی – حرکتی ( پارکینسون )
پوکی استخوان
خون رسانی به بافت
رماتیسم مفصلی
زخم معده
التهاب پوستی
تصلب شرایین

وضعیت PH خون با خوردنی ها و نوشیدنی های مختلف تغییر می یابد. ضمن اینکه استرس، ورزش، بیماری و دارو نیز بر آن تاثیر دارد. جالب است بدانید آب خنثی با PH 7 نیز شرایط اسیدی شدن بدن را مهیا می کند. وضعیت نرمال PH برای خون برابر با ۷.۳۶۵ است. ضمن اینکه بیماری ها در شرایط اسیدی بیشتر بروز می کنند.

همچنین استیک آلکالاین مانع از افزایش وزن شده و به بالا رفتن سطح انرژی بدنتان کمک می‌کند.

به همین خاطر متخصصان و پزشکان افراد را به خوردن آنتی اکسیدان ها تشویق می کنند. خرید استيک آلكالاين این در حالی است که بسیاری از مواد مصرفی روزانه ما دارای قدرت اکسیداسیون می باشند. مانند شیر، قهوه و گوشت.


استیک آلکالاین باعث کاهش خطر ابتلا به انواع سرطان با نوشیدن آب آلکالاین.
 بالا بردن قدرت سیستم دفاعی بدن در مقابل بیماریها با تنظیم PH و افزایش خاصیت آنتی‌اکسیدانی.

قیمت استیک آلکالاین

خرید استيک آلكالاين را قبل از مصرف لاغری با ذهن ممکن شد با آب خالی بشویید سپس آنرا درون یک بطری نیم‌لیتری انداخته و درب بطری را ببندید و پس از گذشت 1 تا 2 ساعت می‌توانید آب آلکالاین شده را میل کنید.

به همین دلیل پزشکان همواره ما را به استفاده از خوراکی‌هایی که خاصیت آنتی‌ اکسیدانی دارند (کاهو و سبزیجات و غیره) توصیه می‌کنند

اما جالب است بدانید استیک آلکالاین در پیشگیری از بیماری‌های قلبی، فشارخون بالا، دیابت و پوکی استخوان هم موثر است.

حالا که با فواید استيک آلكالاين آب قلیایی آشنا شدیم، بد نیست کمی هم درباره استیک آلکالاین و فواید آن بدانیم. این یون‌ها همان یون‌هایی هستند که سلامت را برای شما به ارمغان می‌آورند. بد نیست بدانید فلزات قلیایی باعث ایجاد تعادل اسید و باز در بدن می شوند.

در ضمن این فلزات، آب را یونیزه می‌کنند کاهش و ‌افزایش وزن که باعث می‌شود هیدروژن فعال تولید شود. در بالا در مورد خواص آنتی اکسیدان آب قلیایی که در نتیجه استفاده از استیک آلاکالاین به دست می‌آید، توضیح دادیم.

استیک آلکالاین یک فیلتر است، فیلتری قابل حمل که به راحتی می‌توانید آن را داخل یک بطری نیم لیتری آب قرار دهید قیمت استيک آلكالاين خیالتان راحت باشد که این محصول بعد از گذشت 15 دقیقه تا 2 ساعت، یون فلزات قلیایی مانند منیزیم و کلسیم را به آب انتقال می‌دهد.

استیک آلکالاین و وضعیت PH خون

در ضمن اگر نسبت به زیبایی خود حساس هستید و می‌خواهید پوستی جوان و زیبا داشته باشید، این محصول به کمک شما می‌آید چرا که با استفاده از این محصول آبرسانی بهتر و بیشتری به پوست‌تان خواهید داشت.

قیمت استيک آلكالاين به عنوان نمونه آهن در برابر اکسیداسیون خاصیت اولیه خود را از دست می دهد و نابود می گردد. لاغری با علم حروف این وضعیت در بدن انسان نیز بروز می کند.

 آب‌رسانی بیش‌تر و مفید به بافت‌های مغز و در نتیجه افزایش بازدهی آن به دلیل ریز شدن مولکول‌های آب.
 تنظیم فشار خون در اثر مصرف مداوم و منظم آب آلکالاین.
خنثی کردن محیط اسیدی بدن و سلول‌ها که در اثر تغذیه نامناسب و مصرف انواع نوشیدنی‌های مضر و غذاهای آماده ایجاد شده است.

Oxidation Reduction Potential یا همان قدرت‌ اکسیدکنندگی گفته می‌شود که یکی از عوامل اصلی تخریب در تمامی عناصر شناخته شده در طبیعت می‌باشد.


صفحه قبل 1 صفحه بعد

به وب سایت من خوش امدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)





RSS

Powered By
loxblog.Com